2.0 ! O târnăveneancă le îmbracă pe Lady Gaga şi Katy Perry

Teodora Burz a creat Styland în primăvara anului 2016 ca o colecţie de costume croite pentru femeia activă şi independentă. În doar 18 luni Styland a apărut pe coperţile a 11 reviste din România şi America, a fost purtat de zeci de vedete din toate colţurile lumii şi a fost ales dintr-o multitudine de branduri renumite sau combinat, alături de cele mai în vogă branduri ale momentului.

“Am început cu cele clasice pentru ca la câteva săptămâni distanţă să apară şi modelele în culori şi croiuri diferite. Dintotdeauna mi-am dorit să creez o linie de costume pentru femei. Am crescut într-o familie în care atât tatăl, profesor de matematică, cât şi bunicul meu, maior în aviaţie, purtau costume impecabile, iar asta m-a influenţat mult. A fost visul meu de mică şi ştiam că într-o zi se va materializa” a povestit Teodora Burz, fondatoarea brandului.

Teodora Burz, originară din Târnăveni, a condus activitatea de marketing și dezvoltare a unuia dintre cele mai importante holdinguri textile ale lumii. În 2001, a creat de la zero brandul românesc de modă Ziggo (din care s-a retras după cinci ani) și tot atunci a adus pentru prima oară în România cel mai dinamic brand de menswear din Turcia, Damat Tween, preluînd funcţia de director de marketing şi expansiune al Orka Holding, un grup din Turcia, prezent şi pe piaţa locală, care deţine în portofoliu peste 400 de magazine de modă pentru bărbaţi deschise pe aproape 40 de pieţe de la nivel internaţional. În paralel este şi country manager al Orka Holding în România, unde sunt deschise şapte magazine cu afaceri de 2,6 mil. euro în 2012.

La vârsta de cinci ani, Teodora Burz a decretat că trebuie să câştige proprii bani, aşa că şi-a însuşit o mică parcelă din grădina casei părinţilor ei pentru a cultiva cu grijă şi simţ de răspundere vinete, roşii, ceapă şi ardei. „Atunci mi s-a dezvoltat cel mai bine simţul competiţiei şi al lucrului bine-făcut“, spunea Burz. După „recoltă“, îşi ducea legumele la piaţa din Târnăveni, de una singură „Oamenii erau încântaţi să cumpere de la un copil, aşa că eram prima care-şi vindea marfa“, mai spune Teodora.

La începutul anilor 2000 Teodora Burz a pus bazele brandului de haine pentru bărbaţi Ziggo House, iar ulterior a lucrat pentru retaileri internaţionali. De aproape şapte ani este country manager al Orka Holding (care operează magazine sub mărcile Damat, Tween şi D’S) în România şi se ocupă de marketingul şi expansiunea grupului turc la nivel internaţional, care deţine în portofoliu peste 400 de magazine de modă pentru bărbaţi deschise pe aproape 40 de pieţe.

„Eu nu am avut un mentor sau un model, dar cred că e bine să deschidem apetitul generaţiei Z către oameni care au reuşit, în măsura în care reprezentanţii mediului de afaceri îşi doresc să se implice în orientarea noilor generaţii”, precizează Teodora Burz. În anul care tocmai a trecut spune că a investit atât financiar, cât şi energie şi experienţă, iar pentru 2017 îşi propune o creştere de 30% a businessului pe care îl conduce.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.