2 trucuri pentru a pune bazele unei afaceri de succes

afaceri
In fiecare an apar peste 100 de milioane de start-up-uri noi si peste 472 de milioane de antreprenori peste tot in lume. Acestea fiind numerele, competitia de a reusi in afaceri este crancena.

Dar ce inseamna asta pentru start-up-urile care cauta sa-si consacre brandul, sa apara in media si sa-si formeze un renume?

Adevarul este ca inceputul este intotdeauna greu. iti va fi greu sa iesi la lumina din multitudinea de mici afaceri asemanatoare tie, sa-ti faci brandul cunoscut si sa capeti atentie media, dar exista strategii care te pot ajuta sa reusesti si care pot face ca brandul tau sa nu poata fi ignorat.

1. Fii pregatit.

In primul si-n primul rand trebuie sa fii pregatit. Daca produsul tau nu se prezinta in forma sa cea mai buna, nu vei primi recenzii pozitive, niciun reporter nu se va inghesui sa scrie despre tine si vei avea probabil parte de publicitate negativa – si fii sigur ca exista publicitate negativa.

Asigura-te, asadar, ca esti pregatit din toate punctele de vedere inainte de a aplica orice fel de strategie de PR.

2. Formeaza-ti identitatea.

Trebuie sa stii tu insuti cine esti inainte sa spui lumii intregi despre tine. Pentru a-ti forma identitatea, pune-ti urmatoarele intrebari:

Care sunt valorile mele?
Care este cultura companiei mele?
Ce ne diferentiaza de competitori?

Sursa: Idei de Afaceri