7 moduri geniale de a te face cunoscut și a vinde


Socializarea este foarte importanta in marketing. Modul inedit si util in care socializezi este cheia unui marketing de succes.

In continuare iti prezentam 7 moduri geniale de a te face cunoscut si a vinde.

1.Focalizeaza-te asupra altor nise prin simpla rectificare a modului in care comunici.

McDonald’s are diferite reclame, pentru hispanici, afro-americani si caucazieni. În reclamele McDonald’s apar batrani, adulti, copii, mame si tineri. De ce? Pentru ca targeteaza nisele in functie de natura reclamei lor. Pentru a ajunge la urechile tuturor, trebuie sa tii cont de valorile culturale si principiile fiecarei natiuni in parte.

2.Lanseaza concursuri, in cadrul carora elevii si studentii pot lucra la logo-ul, designul si strategiile de comunicare ale companiei tale. Suflul noii generatii iti va asigura acea originalitate mult visata pe piata.

3.Subliniaza diferentele dintre produse.

Daca oferi o gama larga de produse sau servicii, explica-le clientilor care este diferenta dintre unul si altul. Ce aduc in plus produsele tale fata de concurenta? Poti introduce aceste diferente intr-un tabel comparativ.

4.Prezinta beneficiile produselor tale intr-un mod creativ.

Care sunt elementele de impact?
Scurt istoric al produselor
Marturii ale cumparatorilor
Comparatia dintre produsele tale si cele ale concurentei , intrebari/ obiectii si raspunsuri
Calificari si abilitati
Functii multiple
Fotografii in care sunt demonstrate calitatile produselor/serviciilor

5. Folosește culorile preferate ale fiecarei nise de clienti.

Batranii prefera albastrul, deoarece il pot vedea mai usor
Barbatii prefera nuantele inchise
Femeile prefera culorile deschise, mai delicate
Copiii adora galbenulsi rosul deschis
Sportivii prefera culorile tari
Intelectualii inclina spre culorile soft, neutre, „cuminti”
Extrovertitii prefera culorile calde, in timp ce introvertitii pe cele inchise
Oamenii cu venituri mici prefera culorile nediluate,sterse
Cei mai bogati sunt adeptii nuantelor prelucrate, complexe, cu umbresi accente.

6. Leaga-ti numele de o tema-cult.

Poti dezvolta o intreaga afacere in jurul unei teme arhicunoscute, comercializand produse relationate. De exemplu: Jurassic Park – o editura a lansat o serie de carti de colorat cu dinozauri  SIDA – un magazin local de haine doneaza 50% din profit unei fundatii pentru cei bolnavi de SIDA  Friends – in 1995-1996, orice femeiesi-ar fi dorit o coafura ca a personajelor feminine din serialul „Prietenii tai”. Acelasi lucru era valabilsi pentru haine.

7. Transforma-te in „furnizorul oficialsi unic” al unei echipe de fotbal, al unui eveniment, club, reuniune.

Sursa: Idei de Afaceri