Activitatea de relații cu publicul a Casei Județene de Pensii Mureș doar telefonic sau online
Având în vedere prevederile Ordinului nr. 721/25.03.2020 al Ministerului Muncii și Protecției Sociale, precum și Decretul Președintelui României nr.195/13.03.2020 privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României, din motive de siguranță medicală legate de prevenirea răspândirii și infectării cu COVID – 19, începând cu data de 26.03.2020, pe toată durata decretării stării de urgență,
activitatea de relații cu publicul a Casei Județene de Pensii Mureș se desfășoară exclusiv:

Dorim să informăm publicul nostru și pe toți beneficiarii drepturilor de prestații sociale din județul Mureș că activitatea curentă de stabilire și plată a pensiilor și indemnizațiilor se derulează normal, drepturile de pensii se calculează și se plătesc la termenele legale și suntem permanent în contact telefonic sau prin e-mail cu toți solicitanții, pentru orice întrebări sau lămuriri legate de activitatea instituției.
Vă mulțumim pentru înțelegere!
Conducerea Casei Județene de Pensii Mureș