Afaceri în creștere în România pentru Penny Market

Retailerul german Penny Market, operat de grupul REWE, a înregistrat în 2019 o cifră de afaceri de 3,96 miliarde lei, în creștere cu 15% față de anul fiscal precedent. În tot acest interval de timp, peste două milioane clienți au vizitat cele 256 de magazine deschise până la finalul anului 2019 în România. CITEȘTE ȘI Surpriză: Primul jucător mare din retailul românesc care face un pas înapoi în pandemie. Steilmann și-a cerut insolvența Grupul a investit în 2019 peste 280 milioane lei în modernizarea și extinderea rețelei de magazine pentru a le putea oferi românilor o experiență unică la cumpărături. De asemenea, contribuția Penny Market la bugetul de stat al României în 2019 a fost de peste 194 milioane lei, iar profitul net înregistrat de companie a fost de 55,15 milioane lei, în creștere cu 53% față de 2018.

Penny Market a intrat pe piața din România din anul 2005, având o politică de achiziții axată pe sortimente de la producători regionali și colaborări cu producători locali. În prezent, în efortul de a contribui la dezvoltarea sectorului agroalimentar și susținerea economiei românești, 80% dintre furnizori provin din România.

Citește mai mult la: https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/afaceri-in-crestere-in-romania-pentru-penny-market-plan-de-expansiune-19391365

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.