Cât de utilă ar fi ocolirea prin combinat în lipsa podului din oraş

Demolarea podului şi scoaterea sa din folosinţă pentru cel puţin 9 luni va rupe Târnăveniul în două, cu implicaţii puternice asupra activităţii întregului oraş. Dacă pentru pietoni este prevăzută construcţia unei traversări, pe lângă variantele de ocolire pentru maşinile mici prin Cuştelnic prin viitorul magazin Kaufland sau pe strada Bradului ar mai exista şi varianta podului de la barajul din combinat.

Podul este accesibil de la şoseaua de centură către Adămuş şi ar reprezenta un traseu mai scurt decât ocolirea prin Adămuş. Desigur ar fi necesară şi o evaluare de specialitate pentru a preciza gradul de rezistenţă al podului de la baraj. Dar terenul fostului combinat este în proprietatea a două societăţi care au achiziţionat Bicapa şi Carbid Fox. Accesul ar depinde de acordurile care ar putea fi încheiate între administraţia locală şi cele două firme private, care au mari datorii la bugetul local.

În lipsa rezolvării acestor variante mai scurte de ocolire, după ce podul din oraş va fi demolat, rămâne doar varianta ocolitoare prin Adămuş.

Singurele informaţii de acum sunt de la primarul Sorin Megheşan care a afirmat că „am stabilit pașii pe care îi vom urma la podul de peste Târnava Mică, împreună cu proiectanții, constructorul și echipa de specialiști a Primăriei. Conform graficului, ne apucăm de lucru la sfârșitul lunii aprilie. Este un proiect important pentru Târnăveni, de aceea vă voi ține la curent cu toate elementele noi care apar.”

One thought on “Cât de utilă ar fi ocolirea prin combinat în lipsa podului din oraş

  • 22 februarie 2019 la 16:56
    Permalink

    CEA mai utila din mai multe puncte de vedere !

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.