CONSILIERII AU APROBAT GESTIUNEA DELEGATĂ PENTRU TRANSPORTUL LOCAL

În luna ianuarie a anului viitor expiră contractul de concesiune a transportului public local de călători în municipiul Târnăveni, durata contractului fiind de 10 ani. Deoarece procedura de atribuire a serviciului de transport public local de persoane prin curse regulate, presupune parcurgerea mai multor etape cu durate de finalizare îndelungate, pentru ca la data de 1 februarie 2015 să se poată asigura continuitatea serviciului de transport public local de persoane, ca prim pas administraţia locală a trebuit să aleagă forma de gestiune pentru administrarea acestui serviciu.

Primăria Târnăveni a optat pentru gestiunea delegată, deoarece gestiunea directă ar fi presusupus înfiinţarea unui operator cu personal şi mijloace de transport, care ar fi fost peste posibilităţile financiare ale municipiului, s-a prezentat în referatul înmânat consilierilor. Consilierii locali au aprobat varianta gestiunii delegate, care presupune atribuirea prin concesionare a serviciului de transport public local, prin care autorităţile locale transferă unui operator sarcinile şi responsabilităţile cu privire la prestarea serviciului precum şi la exploatarea, întreţinerea, reabilitarea şi modernizarea bunurilor proprietate publică aferente sistemului de transport public local în baza unui contract de delegare al gestiunii.