Joburi de acasă

Stăm mai mult acasă și încercăm să ne luăm măsuri de protecție pe toate planurile, iar asta ne determină să ne schimbăm așteptările în privința viitorului job. Cele mai sigur și mai comod este să alegi acum unul dintre acele joburi de acasa pe care îl poți face online.

Consultant preluare comenzi

Comenzile online de mâncare sunt în creștere de la începutul pandemiei. Curierii au nevoie de suport în folosirea aplicațiilor, așa că este nevoie de oameni care să răspundă la solicitările lor prin chat/telefon/ e-mail și să le ofere ghidare, să noteze în aplicația internă informațiile obținute.
Cerințe principale: bune ablilități de comunicare; cunoștinte PC; viteză de scriere, să deții echipament tehnic ( PC și căști), deschidere și interes în ceea ce privește dezvoltarea ta.
Beneficii: training pentru a învata procedurile și aplicațiile specifice activitătți; program în ture, in intervalul 8:00 AM – 04:30 AM; training de start-up plătit și traininguri de dezvoltare profesională; colegi simpatici, concursuri interne; suport permanent în activitate, posibilități reale de creștere profesională în cadrul companiei.

Agent telemarketing

În perioada aceasta, tot mai mulți români sunt interesați de obiecte pentru locuință, încercând să-și facă mediul de lucru de acasă cât mai confortabil. Pentru a face față cererii, companiile măresc și numărul de posturi în vânzări. Este o piață în care îți găsești ușor loc de muncă, principala condiție fiind să ai abilitatea de a promova și a vinde ofertele.
Salariu fix plus bonusuri de performanță
Beneficii: program flexibil (în regim full-time sau part-time), lucru de acasă, premii și multe competiții în echipă, tichete de masă; abonament medical la o clinică privată.

Sales support

Dacă vrei să începi o carieră în vânzări, dar consideri că nu ai suficientă experiență, cel mai potrivit este să-ți iei un job într-o echipă unde ai ocazia să înveți. Contează să vii cu proactivitate și simțul responsabilității.
Cerințe: carnet de conducere – categoria B, engleză – nivel avansat, abilități de comunicare
Salariu fix și comision performant,
Beneficii: bonus de inserție în primele 90 de zile, traininguri, avansare pe o poziție de coordonare

Customer Service Representative

Sectorul call center este unul dintre cele mai solicitate în aceste zile, oamenii fiind în căutare de informații și ghidare pentru folosirea unor bunuri și servicii. Prin urmare și companiile din domeniu își măresc echipele.  
Cerințe: cunoștinte de limbă italiană scris și vorbit (nivel B2 sau C), orientat către întelegerea nevoilor clienților, soluționarea problemelor în timp util
Beneficii: contract pe perioada nedeterminată, bonusuri în funcție de performanță, asigurare medicală privată, traininguri

Operator call center 

Industria telecomunicațiilor înregistrează creșteri în această perioadă. Tot mai mulți români sunt interesați să aibă abonamente de telefonie mobilă funcționale și conexiune bună la internet pentru a-și face jobul de acasă, prin urmare este nevoie și de operatori care să le ofere tot suportul necesar.
Cerințe: încredere în tine, putere de convingere, abilități de comunicare
Salariu fix plus schemă de comisioane
Beneficii: training plătit, program la alegere după training: part-time sau full-time, posibilitatea de a alege intervalul orar de lucru.

Ți-ar plăcea să fii ghidat pentru a-ți găsi jobul? Sună la 021.9124 (tarif normal) și eJobs.ro îți oferă consiliere gratuită în carieră!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.