Kaufland invită producătorii de legume și fructe să vândă în locațille retailerului din toată țara

Kaufland România își pune la dispoziție spațiile din magazine pentru producătorii mici de legume și fructe afectați de restricțiile impuse de pandemia de COVID-19.

Kaufland invită micii producători locali de legume și fructe afectați de restricțiile impuse de autorități să utilizeze începând cu 8 decembrie suprafețele de vânzare din cadrul celor 135 de magazine din întreaga țară

Producătorii interesați sunt invitați să se înscrie în demers printr-un e-mail la office@kaufland.ro, iar Kaufland îi va găzdui, oferindu-le spațiu de vânzare în magazin și sisteme comerciale moderne.

Demersul vizează producătorii mici de legume fructe din toate județele țării, iar colaborările se vor face la nivel regional. Kaufland le va asigura plata rapidă, la 3 zile, în loc de 7 zile, termenul de plată standard pentru producătorii mari de legume fructe.

Producătorii de legume-fructe care doresc să se înscrie în program sunt invitați să se înscrie prin e-mail către office@kaufland.ro până pe 7 decembrie 2020. Condițiile pe care aceștia ar trebui să le respecte sunt:

  • Să aibă atestat de producător agricol;
  • Să aibă PFA sau să fie întreprindere individuală sau familială;
  • Să poată emite facturi la zi, cu plata la 3 zile;
  • Să respecte legislația în domeniul siguranței alimentare și la livrarea produselor în depozitul Kaufland să poată pune la dispoziție: declarație de conformitate, aviz de livrare, buletin de analize pentru articole bio (acolo unde este cazul);
  • Să aibă autorizație sanitar veterinară ANSVSA (Ord. 111/2008) și certificare a depozitului (acolo unde este cazul);

”Pentru a face posibil acest program pentru producătorii mici, ne-am simplificat regulile de recepție și ne-am adaptat procesul de achiziție pentru a le facilita accesul cât mai mult, păstrând regulile esențiale privind calitatea și siguranța, aspecte deosebit de importante pentru noi și clienții noștri. Deși demersul este valabil în luna decembrie, avem încredere că vom identifica parteneriate pe care le vom păstra pe termen lung”, declară Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs Kaufland România.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.