Kaufland își continuă planurile de dezvoltare existente

„Kaufland România va continua planurile de extindere în România, conform strategiei deja existente şi în perspectivă optimistă, dar care depinde foarte mult de evoluţia contextului actual. Avem în plan ca până în luna iunie să deschidem trei noi  hipermarketuri, dar şi să redeschidem magazinul pop-up, sezonier, amenajat sub formă de cort“, spun reprezentanţii Kaufland

Retailerii anunţă astfel că merg mai departe cu investiţiile în acelaşi ritm, aceste proiecte pu­tând nu doar să creeze 7.000-10.000 de locuri noi de muncă, ci şi să susţină dezvoltarea adiacentă a altor businessuri, companii aflate pe lanţul de aprovizionare.

Mai exact, fiecare retailer mare are câteva mii sau chiar peste 10.000 de furnizori, de la micii pro­ducători de legume şi fructe, la multina­ţionalele care livrează bere, snacksuri sau dulciuri, şi de la firmele de curăţenie şi pază, la constructori sau la furnizorii de servicii IT.

Pentru a ilustra impactul în lanţ al acestor businessuri, Liviu Apolozan, fondator şi VP of Strategy în cadrul companiei româneşti DocProcess, specializată în automatizarea proce­selor operaţionale, spunea recent că „am fost pri­mii care au introdus factura electronică în România. La ora asta nu există retailer mare internaţional care să fie în afara acestui joc. De factura electronică nu beneficiază doar marii retaileri, ci un întreg sistem, 1.500 – 2.000 de parteneri sunt cuprinşi în ecosistem.“

 Deschiderile de magazine sau de depozite, remodelările sau investiţiile în infrastructuri invizibile din exterior pentru un consumator, toate acestea pot înseamna creşteri de business în lanţ şi totodată noi angajări în toate aceste domenii mai sus amintite.

ZF

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.