Magazinele în miniatură, mașini de făcut bani pentru afaceri


De la lasagne la cartile de vizita, aflati cum sa exploatati boom-ul distribuitoarelor automate si al aparatelor care sporesc rentabilitatea afacerii dvs.

Magazinele in miniatura sunt plasate peste tot, dar mai ales in locurile intens circulate. Sunt masini care rezolva probleme neprevazute precum nevoia de cateva carti de vizita, de fotografii pentru buletin, de o sticla de lapte la ora doua noaptea.

Aparate care va permit sa mancati, chiar daca primul restaurant este la zece kilometri, sau masinarii amuzante, dar adesea inutile, care folosesc doar la petrecerea catorva minute de buna-dispozitie, cum sunt aparatele in stare sa imprime propria fotografie pe adezive sau pe o stampila.

Sunt asa-numitele “masinute pentru vandut mai mult”, un univers de distribuitoare automate si aparate mai mult sau mai putin sofisticate al caror scop principal este acela de a spori rentabilitatea punctului comercial unde sunt instalate, pe langa cea a celui care le instaleaza.

Este vorba de un sector complex, in care intra diferite tipologii de masini, toate gata sa indeplineasca dorintele clientilor, in schimbul a catorva monede si a apasarii pe un buton.

Avantajele? Daca este vorba de distributoare automate, este simplu:
– nu se inchid niciodata
– nu au nevoie de personal fix
– se aprovizioneaza repede.

Si pentru cine poseda multe distributoare, veniturile obtinute nu-i dezamagesc.

Apoi exista masinile concepute pentru a fi folosite in interiorul magazinelor pentru a completa oferta. Acestea din urma cer putina munca din partea beneficiarilor, dar asigura o crestere a clientelei si, in consecinta, a cifrei de afaceri.

In general, este vorba de aparate complementare genului de activitate desfasurata de comerciant. Cazul cel mai rasunator este acela al alimentatiei publice, unde s-au inmultit aparatele pentru producerea mancarurilor “de pofta”, dulci sau sarate, de alaturat ofertei normale, pentru a determina clientela sa consume mai mult.

Frontul oportunitatilor deci, este dublu. Fie ca sunteti intreprinzatori ce urmariti afaceri inovatoare, sau comercianti in cautare de noi clienti, nu este nici o diferenta.

Sursa: Idei de Afaceri