Portalul municipiului Târnăveni

Politica editoriala

In efortul editorial ne concentram pe teme relevante pentru publicul nostru: atat prin subiecte initiate de noi cat si prin subiecte punctuale, care includ campanii si comunicate primite de la autoritati.

Cum ne selectam subiectele? 

  • Relevanta subiectului pentru audienta noastra specializata:
    publicul din Tarnaveni si din imprejurimi
  • Exclusivitatea subiectului
    Ne diferentiem prin subiecte unice sau cu perspective noi, pentru audienta noastra.
  • Potentialul de readership si de interes din partea audientei noastre
    Nu ne place sa scriem pentru motoarele de cautare si nici pentru un printscreen intr-un raport de monitorizare.
  • Timpul / efortul / energia / costul care ne sunt necesare pentru documentarea / dezvoltarea / publicarea subiectulul 
    Pentru a continua sa scriem, trebuie sa existam ca business, iar ca sa existam ca business, trebuie sa gandim si pragmatic.
  • Contextul in care ne aflam la un moment dat.
    Context definit prin: calendarul de evenimente publice sau proprii, gradul de ocupare al colegilor, temele deja aflate in lucru in momentul primirii unei propuneri etc
  • Subiectivitatea.
    Masura in care ne place subiectul/tema