Politica editoriala
In efortul editorial ne concentram pe teme relevante pentru publicul nostru: atat prin subiecte initiate de noi cat si prin subiecte punctuale, care includ campanii si comunicate primite de la autoritati.
Cum ne selectam subiectele?
- Relevanta subiectului pentru audienta noastra specializata:
publicul din Tarnaveni si din imprejurimi - Exclusivitatea subiectului
Ne diferentiem prin subiecte unice sau cu perspective noi, pentru audienta noastra. - Potentialul de readership si de interes din partea audientei noastre
Nu ne place sa scriem pentru motoarele de cautare si nici pentru un printscreen intr-un raport de monitorizare. - Timpul / efortul / energia / costul care ne sunt necesare pentru documentarea / dezvoltarea / publicarea subiectulul
Pentru a continua sa scriem, trebuie sa existam ca business, iar ca sa existam ca business, trebuie sa gandim si pragmatic. - Contextul in care ne aflam la un moment dat.
Context definit prin: calendarul de evenimente publice sau proprii, gradul de ocupare al colegilor, temele deja aflate in lucru in momentul primirii unei propuneri etc - Subiectivitatea.
Masura in care ne place subiectul/tema