De interes

Primăria Luduș face reduceri de personal

Conducerea Primăriei Luduș a prezentat, în cadrul unei ședințe informale cu angajații instituției, planul de reorganizare / restructurare a aparatului administrativ local.

Acest plan urmează să fie supus aprobării Consiliului Local sub forma unui proiect de Hotărâre și vizează optimizarea activității instituției, astfel încât să putem continua dezvoltarea orașului în condiții de maximă sustenabilitate financiară.

Prin această reorganizare, se reduc 39 d eposturi din structura administrativă actuală, ceea ce va genera o economie anuală la bugetul local de peste 3 milioane de lei.

Conform noii organigrame propuse de edilii orașului, numărul posturilor de poliție locală aflate pe statele de plată ale Primăriei se reduce de la 16 la 9 și nu va mai exista un șef al poliției locale.

Se desființează de asemenea, serviciul voluntar pentru situații de urgență (10 angajați), în urma discuțiilor cu Inspectoratul pentru Situații de Urgență Mureș, prin care Primăria va asigura volumul suplimentar de apă cu mașina proprie de pompieri, pentru toate cazurile care impun intervenții de acest tip.

O altă măsură inclusă în planul de reorganizare a aparatului administrativ este decizia Primarului de a renunța la serviciile consilierilor personali.

Citeste continuarea