Primul proiect concret pentru piste de biciclete la Târnăveni

Asociaţia Târnăveni Cycling a creionat câteva trasee pentru potenţiale piste urbane de biciclete la Târnăveni. Propunerea a fost înaintată administraţiei locale care şi-a manifestat deschiderea pentru acest proiect. Asociaţia a propus efectuarea demersurilor legale pentru aprobarea şi includerea unor trasee sugerate, ca trasee destinate bicicliştilor. Traseele pot fi exclusiv piste de biciclete sau rute care pot fi utilizate atât de către pietoni cât şi de biciclişti.

Aprobarea în cadrul Consiliului Local Târnăveni a unor piste oficiale de biciclete ar stimula deplasarea pe bicicletă la Târnăveni şi ar descongestiona în acest fel traficul rutier, care este şi mai aglomerat după închiderea circulaţiei pe podul din Târnăveni. Prin stabilirea şi amenajarea unor trasee oficiale de biciclete care să traverseze oraşul, Târnăveniul ar deveni un oraş pionier la acest capitol în ţară, urmând astfel exemplul metropolelor dezvoltate ale Europei, care încurajează tot mai mult deplasarea pe bicicletă. Costurile amenajării unor astfel de piste sunt modice, pe alocuri fiind nevoie doar de marcaje” se spune în solicitarea Asociaţiei Târnăveni Cycling care îşi propune să contribuie la suportarea unor astfel de costuri prin cooptarea unor sponsori interesaţi să sprijine acest proiect.

P1 – Trotuar Boziaş: Centura – Barieră cale ferată

P2 Dig Târnava: Bariera cale ferată-Zefirului-Dig-Pod-Dig-N.Blacescu-Parc

P3 Trotuar Avram Iancu: Gara – Giratoriu Primarie

P4 Cartier 1 Decembrie – Bariera-Trotuar Aleea Gării

P5 Dig Custelnic – Pod

Asociaţia a explicat că propunerile pot fi completate sau adaptate în funcție de necesități și posibilități.

În luna august Asociaţia Târnăveni Cycling organizeaza la Târnăveni ediţia a cincea a Maratonului Târnavei, o competiţie apreciată de cicliştii din întreaga ţară.

Un comentariu la „Primul proiect concret pentru piste de biciclete la Târnăveni

  • 22 iulie 2019 la 9:29
    Permalink

    Felicitari ptr initiativa
    Ar fi bine de luat in calcul ca traseele sa asigure continuitate in deplasare…..adica sa poti ajune dintr-un capat al orasului in celalalt capat .
    Deasemenea legatura orasului cu satele limitrofe
    Daca primaria se implica se poate face intrucat exista fonduri europene ptr asa ceva
    trebuie doar vointa si oameni capabili ptr proiecte

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.