Produsele BIO la mare căutare

Trendul produselor bio a continuat și anul trecut, românii fiind chiar și în timpul pandemiei interesați de a le cumpăra. În continuă ascensiune, produsele bio se vor găsi în coșul nostru de cumpărături și în anii următori. Vlad Popescu, CEO al producătorului de îngrășăminte organice Norofert, a vorbit, într-un interviu pentru wall-street.ro, despre cum va arăta piața bio în 2021 și ce planuri de expansiune are în vedere compania pentru anul acesta.

„Suntem într-o perioadă istorică extrem de favorabilă mișcării ecologice. Vedem trecerea rapidă de la nișă la necesitate și odată cu ea, spre beneficiul consumatorilor, vedem diversitate mult mai mare și prețuri în scădere pentru produsele finite”, precizează Vlad Popescu, CEO Norofert.

Potrivit reprezentanților companiei, vom vedea anul acesta mai multe produse ecologice pe rafturile magazinelor. Oferta de produse s-a schimbat și s-a diversificat în ultimii doi ani, iar produsele au devenit mai accesibile ca preț.

Legumele și fructele bio sunt produsele care au cunoscut creșterile cele mai mari în vânzări, urmate de produsele ambalate precum cereale sau cele de îngrijire personală.

Cum poți să îți transformi ferma convențională într-una cu produse BIO

În continuare, prețul la produsele bio va scădea și în următorii ani, iar diferențele între bio și non-bio vor fi din ce în ce mai mici, făcându-ne să ne întrebăm serios dacă mai are rost să achiziționăm vreodată unele produse non-bio.

Tot mai mulți fermieri migrează spre culturi ecologice

Piața produselor bio este în continuă creștere în România, având în vedere că în și în timpul pandemiei românii au ales să cumpere produse ecologice.

În perioada ianuarie – iunie 2020, vânzările alimentelor bio au crescut cu 18% în primul semestru din 2019, în timp ce vânzările produselor non-bio au fost majorate cu 16%, potrivit unei analize realizată anul trecut de RetailZoom.


Articolul complet pe Wall-Street.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.