Proprietarul Jidvei: Cred că sectorul vinurilor înregistrează o scădere de 20% la nivel național din cauza pandemiei

Piața vinului a resimțit imposibilitatea jucătorilor din HoReCa de a organiza evenimente precum nunți sau botezuri și faptul că activitatea acestora a fost supusă unor restricții ce ”i-au bulversat”, precizează Claudiu Necșulescu, proprietar Jidvei, unul dintre cei mai mari producători de vinuri de pe plan local.

Acesta consideră că pandemia a schimbat clar modul de aprovizionare și de consum în ceea ce privește sectorul viniviticol, punctând faptul că oamenii au avut mai mult timp pentru a analiza produsele din piață.

”Sunt convins că fenomenul acesta s-a manifestat la toate produsele agroalimentare. Este clar că oamenii au avut mult mai mult timp pentru a analiza și a merge în spatele produsului, să vadă cine este producătorul, cine girează calitatea produsului respectiv, mai ales cei care au cumpărat online”, precizează Claudiu Necșulescu, proprietarul Jidvei.

În cazul produselor Jidvei, proprietarul business-ului a observat o creștere în ceea ce privește coșul de cumpărături al consumatorului, strict pornind de la calitatea produselor alese.

”Este clar că sectorul viniviticol a fost foarte puternic afectat având în vedere că evenimentele nu au funcționat, zona HoReCa a fost bulversată, ba s-a deschis, ba s-a închis (…) Cei care erau listați în zona marilor retaileri, cred că nu au avut de suferit, au reușit să acopere oarecum pierderile venite din celelalte sectoare. Una peste alta, cred că sectorul vinurilor a înregistrat o scădere de 20% la nivel național din cauza pandemiei, scădere ce vine în mod special din evenimente și HoReCa”, precizează Claudiu Necșulescu.

În ceea ce privește relația producătorului cu retailerii, proprietarul Jidvei consideră că o componentă importantă este reprezentată de informarea consumatorului și garantarea faptului că produsele românești sunt de calitate.

Tot în cadrul conferinței Agricultura Viitorului, organizată de wall-street.ro, Necșulescu atrage atenția cu privire la lipsa cercetării în sectorul agroalimentar și punctează necesitatea introducerii acestei componente în strategia autorităților ce se creionează în jurul Planului Național de Redresare și Reziliența.ADVERTISING

”Noi, grupul Jidvei, suntem pregătiți și avem un departament de cercetare, lucrăm de asemenea pentru tot ce înseamnă green deal și sustenabilitate. Prin toate programele și proiectele pe care le-am dezvoltat avem un termen de 7 ani, perioadă la finalul căreia să devenim complet sustenabili”, adaugă Claudiu Necșulescu.

Cea de-a doua ediție a Conferinței Agricultura Viitorului: Cum putem reporni motoarele a fost realizată de wall-street.ro în parteneriat cu Vodafone România, Jidvei, Agricover Credit, Agroland și CEC Bank.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.