SRL-D, 7 PAŞI PENTRU OBŢINEREA FINANŢĂRII PENTRU AFACEREA TA

SRL-D este forma juridica cu ajutorul careia poti obtine finantare nerambursabila pentru afacerea ta, daca nu ai mai avut firma anterior.

Iata cei 7 pasi pentru obtinerea finantarii nerambursabile!

1. Va inregistrati la Oficiile registrului comertului ca S.R.L.- D (societate comerciala cu raspundere limitata-debutant).

2. Dupa aproximativ 10 zile de la inscriere la ORC, puteti depune aplicatia pe site-ul www.aippimm.ro. Pe site, trebuie sa va inregistrati mai intai ca utilizator prin alegerea unui user si a unei parole.

3. Completati cele 7 sectiuni sunt impartite in doua parti, una destinata informatiilor generale referitoare la firma dumneavoastra si alta care cuprinde 6 sectiuni necesare finantarii.

4. Dupa inregistrare, completati on line planul de afaceri.

Sectiunile planului de afaceri contin informatii referitoare la: valoarea proiectului, domeniul de activitate, scurta descriere a firmei, obiectivele proiectului, durata de implementare, activitatile de realizare a proiectului, resursele materiale implicate, locuri de munca nou-create, managementul proiectului, bugetul, sursele de finantare, pozitia pe piata a firmei, societatea informationala si noile tehnologii, produsul si/sau serviciile, impactul asupra mediului, contul de profit si pierdere.

Pentru a lucra mai eficient, va recomandam sa completati aceste sectiuni intr-un document word. Dupa ce ati ajuns la varianta finala, copiati sectiunile in formularul on-line.

5. Incarcati documentele insotitoare: Certificatul de inmatriculare S.R.L.-D, Copie B.I., Cerere de acord de principiu pentru finantare.

6. Aplicatia va genera automat dupa trimiterea formularelor un mesaj pe adresa dvs. de e-mail in care se va specifica faptul ca formularele au fost inregistrate in baza de date a Agentiei si ca in termen de 10 zile lucratoare va avea loc evaluarea formularelor.

7. Evaluarea aplicatiei.

Cum se evalueaza aplicatia

Aplicatia on-line calculeaza automat un punctaj pentru planul de afaceri. Punctajul este alocat pe tipul de afacere. Astfel, vor primi un punctaj mai mare firmele cu activitate in domeniile:

Programare IT sau Productie – 30 de puncte
Turism – 20 de puncte
Servicii – 15 puncte
Comert si alte activitati – 10 puncte

Punctaj mai mare vor primi firmele care creaza un numar mai mare sau egal cu 4 locuri de munca noi, permanente – 20 de puncte.

De asemenea punctaj suplimentar se acorda firmelor ale caror administrator/asociat este absolvent in anul precedent depunerii cererii de finanțare – 10 puncte sau daca administratorul/asociatul a urmat/urmează un curs de antreprenoriat – 10 puncte.

Unitatile de Programare, Selectare, Evaluare si Contractare (UPSEC) stabilesc veridicitatea si coerenta informatiilor inscrise in planul de afaceri, codurile CAEN eligibile, inclusiv legatura dintre activele achizitionate si activitatile codului CAEN.

In cazul in care ati optat pentru garantarea unui credit de catre Fondul National de Garantare al Creditelor pentru intreprinderi Mici, planul de afaceri va fi transmis institutiei de credit.

Sursa: Idei de afaceri