Urmați sfaturile unui Nutriționist Specialist pentru mesele de sărbători

   Sărbătorile reprezintă un motiv prielnic în care ne adunăm cu familia, ne revedem prietenii, ne bucurăm de zilele libere și ne încărcăm bateriile pentru următoarea perioadă.   

  Toată lumea se întreabă ce va pune pe masă de Sărbători… Din pacate, de cele mai multe ori se cumpără și se gătește de parcă ar fi Sfârșitul lumii, iar surplusul ajunge în coșul de gunoi!  

   Anul acesta, vă propun să spargeți tiparele și să urmați sfaturile unui Nutriționist Specialist:

  • Cumpărături inteligente – nu faceţi stoc, pe principiul, poate voi avea nevoie
  • Alcatuiți meniuri pe zile
  • Gătit – cât mai sănătos, prăjitul în baie de ulei înlocuit cu gătitul la cuptor.
  •  Nu serviți la aceeași masă: aperitiv, supă/ciorbă și fel principal. Și nici într-un caz și desert!
  • Aperitive diverse și colorate
  • Supe sau ciorbe delicioase
  • Friptură de pui sau vită sau porc
  • Sarmale cu multe legume, carne fără grăsime și orezul alb înlocuit cu orez brun sau roșu
  • Pentru Masa de Revelion, peștele sa fie vedeta
  • Fabulosul cozonac, care este gustos, dar plin de calorii: are nucă/mac, ouă, făină. Ei, bine, putem să-l consumăm dimineața, la micul dejun, cu un pahar de lapte sau cu o cafea
  • Prăjiturile, sau desertul, 1 bucată, maxim 2…
  • Limitați alcoolul și nu uitați să consumați și apă intre

Relaxați-vă, bucurați-vă de timpul liber, atmosfera feerică de Sărbătoare și de cei dragi!

    V-am pregătit și o surpriză!

  Accesând link -ul de mai jos, puteți descărca “Booklet de Nutriție pentru Sărbători DELUXE”, unde veți avea idei pentru Meniuri de Sărbători, sfaturi, idei cum să vă mentineți greutatea.

  Enjoy!

   Sărbători binecuvântate, cu multă sănătate și cei dragi alături!

Cu drag,

Nutriționist, Carmina Stroia

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.