Viitorul publicității, pe YouTube.Clipuri de 360 de grade

youtube
Platforma video YouTube va suporta în viitorul apropiat reclame video la 360 de grade pe Chrome, Android și iOS, Google făcând astfel primii pași în zona realității virtuale online.

Brandul de bere Bud Light este primul advertiser care folosește noua facilitate care rulează pe platforma Google TrueView. Utilizatorul poate folosi mouse-ul (stânga, dreapta, sus, jos) pentru a se uita în reclama, sau poate mișca smartphone-ul pentru a schimba perspectiva.

https://youtu.be/D-Wl9jAB45Q

Campania are în prim plan trei scenarii diferite, una pe Insula Catalina, un DJ-i și o petrecere tematică din anii 1920. Gigantul american subliniază că imediat ce abilitatea de a crea videoclipuri la 360 de grade va fi disponibilă pentru dezvoltatorii YouTube, brand-urile vor începe imediat să experimenteze cu noul instrument. Companii precum Coca-Cola și Nike sunt deja in lucru și au lansat cateva teste, un videoclip Coca-Cola la 360 de grade având cu 36% mai multe vizualizări decât unul tradițional.